duminică, 3 ianuarie 2010

"Ostrovul meu"

Si pentru ca va povesteam de "Dobrogea sufletului meu" si pentru ca zona ostroavelor de langa Calarasi (da, pe acolo pe unde trece bacul spre mare, care te scoate pe drumul vechi spre Constanta, prin Silistra...) este un loc foarte drag si apropiat sufletului meu, trebuie sa va povestesc aici despre un documentar de care eu tocmai am aflat (dintr-o emisiune in reluare pe Antena 3).

Este vorba de documentarul "Ostrovul meu", lansat in noiembrie in cadrul festivalului Dakino si regizat de Mihaela Radulescu. Nu sunt fan al cuplului ultra-mediatizat si nici nu prea "inghit" stilul laudaros al cuplului referitor la activitatile caritabile sau initiativele ecologice, dar cum respectivul film a fost sustinut si finantat de WWF, si cum "insulele" Dunarii sunt un subiect ce personal ma fascineaza simt nevoia sa il gasesc si vizionez.

Tot aici, declaram acum un an ca nu am stofa de ecologista si ca biologia poate ramane maxim la nivelul de hobby sau jucarie incepatoare in weekenduri si vacante.

Totusi ca una care adora natura, care se incarca numai haladuind pe cele mai greu accesibile si ascunse coclauri, si cum vara asta n-am reusit sa conving anturajul si compania (insotitorul pe drumuri de tara) ca Dunarea cu ale sale ostroave poate fi considerata un veritabil paradis, cel putin la fel de interesant si valoros ca muntii si dealurile tarisoarei, simt nevoia sa reiau recomandarea sau mai degraba intrebarea:

A vazut cineva documentarul cu pricina ? Cum vi s-a parut ? Care mai ai o recomandare sau o poveste cu Dunare si ostroave ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...