marți, 19 ianuarie 2010

Vulgarizarea la romani.... !

Asist cu uimire de cateva zile la isteria nationala declansata prezenta consilierilor mai putin conventionali ai presedintelui ales si activitatii lor profesionale.

Am o parere extrem de bine conturata despre subiect si chiar de multa vreme. Cum parerile mele sunt insa amestecate si foarte nuantate, pana la complexitati imposibil de explicat rezonabil sau coerent m-am ferit INTOTDEAUNA sa imi dau cu parerea pe aceasta tema.

Avand in jurul meu persoane foarte apropiate la un moment dat, oarecum specializate pe teme absolut similare si cum eu insami sper ca stiu despre ce se vorbeste as putea sa comentez. Nu am facut-o niciodata si nu o voi face nici acum. Oricum nici cei de pe langa mine, nici profanii nu mi-ar intelege punctul de vedere destul de original pe tema respectiva !

Isteria nationala...ba chiar internationala iscata si alaturarea celor doua subiecte ce par a se exclude reciproc sau ce nu par a avea vreo legatura de cauzalitate ma sperie si simt nevoia sa cer doar atat: Doamne, opreste-i Tu ! Ei nu par sa mai cunoasca masura !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...