duminică, 17 ianuarie 2010

Baietii recidiveaza :( !

Acum si mai nenorociti, acum si mai imbecili !

Da, sunt furioasa ! Imi vine sa urlu, caut metode de remediere si pedepsire.

Se pare ca dupa tot circul meu cu baietii de la service, cu usa in cu totul alta culoare, in seara asta a cedat incuietoarea usii montate si reparate cu mult zel.

Pur si simplu niste animale au uitat sa puna o siguranta unei cleme din interiorul usii unde se prinde inchiderea in clanta. Pe scurt, nu au montat clanta....

Sigur ieri la pranz mergea...dar dupa 10 inchideri a cedat. Si iata-ma-s in frig, cu masina deschisa, urland ca disperata la toata lumea la telefon.

Acum, ca eu sunt vinovata....da, da, da....

Si ca sa fie treaba completa, navalira si povesti personale trecute peste mine in aceeasi nota sincera dar si socanta. Bine, bine....nu a navalit nimic peste mine ! Am invitat chiar eu panicata, grabita si in pragul unei crize de nervi toata mizeria trecutului in prezentul meu disperat si terfelit. Acum intr-o lumina mult mai clara, de o putreziciune muuult avansata ! Dar...ce isi face omul cu mana lui, lucru manual se cheama...si aici nu mai am nici un dubiu: imi merit din plin soarta !

In momentul asta m-a prins o raceala crunta, sunt anesteziata din toate punctele de vedere (creier, simtiri, parere sau miscare) iar Petronela a fost deportata pe platforma pana in service, unde probabil, daca o luam statistic va sta iar zile in sir pentru o problema de cateva ore. Si jurasem sa nu mai pun piciorul in service-ul ala...

Cat despre povestea personala...usor, usor aflu ca am avut dreptate intotdeauna. Macar de m-as mai si insela cateodata....e obositor sa le tot "vezi" asa si e o prostie sa nu tii cont de viziunile astea cu lunile...cu anii !

Nu e deloc flatant ce am aflat despre mine in seara asta, despre cei din jurul meu sau despre cum sunt tratata in general !

2 comentarii:

  1. ptr raceala baga usturoi si ceapa ....;:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaha...da, buna recomandare. Si cand ma duc sa ma conversez cu ei asta poate fi si o arma....:).

    Multumesc frumos pentru recomandare si vizita ! Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

Sa comentam deci impreuna...