vineri, 8 ianuarie 2010

Cadou de ziua ta

Ei da, si fuse si ultima sarbatoare din sirul romanesc crestin al "Sarbatorilor de iarna".

Multumesc din suflet celor care si-au amintit ca sunt "Ion" chiar si neprincipal si au vrut sincer si curat sa imi spuna de bine. Am un numar semnificativ de "Ioni" si in familie si intre prieteni, pe care poate daca ma mai tin curelele i-oi sarbatori cu drag si din suflet we asta ! Ei stiu oricum ca ii iubesc si ne putem paragheli oricand :) !

Si daca tot ma simteam "Ion" (ca asa scrie si in buletinul din dotare), desi neprincipal,m-am crezut sarbatorita. Nimic mai gresit sau mai periculos ! Cadouri venira ele ceva, ceva ....urari ohoho.... ! Problema ar fi ca otrava ce imi bantuie viata de prea multa vreme, desi am crezut-o absolut neutralizata in 2010 si mi-am jurat sa o elimin definitiv, a revenit cu o forta distructiva uimitaore si ca orice drog si dependenta care bantuie cu simt de raspundere si hotarare, mi-a oferit ca in spotul cu licitatia flaconului de medicamente: una bucata noapte nedormita si pastile lasate sa otraveasca incet si sigur muuuulta vreme de acum incolo, una bucata criza de bila, cantitate impresionanta de neuroni macelariti cu cruzine, de foarte mare necesitate pentru mine in perioada asta la munca.... Dar, munca ne trebuie noua ? Nu, nu, nu ! Circ, paine ! Ne hranim cu ura, razbunare, fie ele si gratuite si directionate gresit ! Sunt sentimente autentice, puternice, vii care ne scot din letargie !

Prin urmare, vine we, am tone de treaba, un ficat facut bucatele si culmea nu de bautura si petreceri. Un suflet catranit, vanat-albastrui, batut bine si fezandat de la inceput de an, dar nu oricum: DE ZIUA MEA...DA, DA ! (vorba baietilor de la "Parazitii"). Dar, sa fim optimisti si mai ales altruisti. Traiasca binele celui de langa noi, suntem crestinii smeriti si perfecti!

Eu mi-am incalcat deja 80% din rezolutiile si dorintele pe 2010... Voi ?

Traiasca 2010, a inceput in forta !

LATER EDIT: 80% din rezolutiile "personale" .... dar hai sa zicem ca eram suparata si sub impresia unor momente tensionate si ar fi numai 70%.....Poate recuperam pe parcurs si 2010 nu va fi asa oribil...Oricum nu poate fi mai urat ca 2009, aici trebuie sa fiu de acord cu toti cunoscutii care injura precedentul si nefericitul an trecut. In tot cazul am simtit nevoia sa va spun in incheiere, si cu intarziere ca e vorba de viata "personala" (care ?! :) ) si ca profesional inca plutesc...adica chiar incep sa am vant in panze ! Doamne ajuta :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...