sâmbătă, 7 martie 2009

La coppia piu bella del mondo sau "Buongiorno principessa !"

Inregistrarea este facuta pe 27.10.2008, de ziua lui Roberto Begnini, de pe RaiUno - emisiunea lui Celentano "Rockpolitik" si este un pic mai lunga dar am gasit-o pusa pe Youtube pe bucati. Eu am filmuletul complet de 45 min la o calitate mult mai buna dar va recomand sa aveti rabdare si sa bagati un ochi chiar si asa caci la un moment dat maestrul Begnini il citeaza impecabil pe Voltaire:

"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." sau mai pe limba noastra "Nu sunt de accord cu ceea ce spui, dar mi-as da viata pentru a o putea spune.". Omul in momentul asta face un turneu prin lume cu "Divina Comedie" a lui Dante. Sa ne mai intrebam de unde s-a inspirat Jim Carey ? N-are rost...e doar un actor scalambait...Roberto, pe langa problema lui eterna cu Berlusconi (si il poate condamna cineva ?) si recunoscutele simpatii comuniste ramane un actor si un regizor GE-NI-AL ! Pe mine Begnini ma face sa trec de la incantare si amuzament, la reflectii profunde si amare intr-un mod incredibil si incheie discursul magistral cu un lung citat din Socrate.

Sunt vreo 6 parti asa cum am vazut ca a fost pusa pe Youtube inregistrarea...si merita vazute toate 6...toate cele 45 de minute !

Duetul monstrilor sacri te lasa insa fara cuvinte... Superba demonstratie de longevitate, talent si divertisment de calitate...in deja consacratul stil italian...dar cat de simplu si misto. Doi "golani batrani", "imbatraniti in rele" dar cu o verva si o pofta de viata cel putin molipsitoare. Incep sa ii suspectez e imortalitate pe baietii astia :D !





Pentru comparatie, mai jos si originalul 1967 - unii dintre noi nu eram inca nascuti...dar ei cantau si dansau in felul asta incredibil. Parintii nostri au trait vremuri mult mai misto...iar eu una m-am nascut mult prea tarziu. Ar mai fi cateva perioade din istorie cand mi-ar fi placut sa traiesc...dar asta deja tine de imaginatia genialului Poul Anderson.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...