joi, 5 martie 2009

Dor de duca...

Dupa cum povesteam acum o luna, in paralel cu munca "de zi" la uzina, ma lovira si proiecte paralele...nu personale, profesionale si extrem, extrem de interesante, dar fara nici o legatura cu uzina sau industria pharma.

Abia astept sa ma consult cu unii dintre voi...daca reusim sa ne si adunam, dar cert este ca s-ar putea sa fie nevoie sa o iau din loc din Bucuresti...mai spre Timisoara asa...sau chiar mai spre Milano.

Asta se potriveste ca o manusa cu dorul meu de duca din ultima vreme... Abia astept sa vad Timisoara, caci spre rusinea mea trebuie sa recunosc ca nu am apucat pana acum sa o vad. Cat despre orasul Italian din nordul "cizmei", nu e nimic sigur...dar cine stie... mai pe la primavara - vara asa....Poate s-or mai linisti si apele si i-o lovi criza atat de tare ca poate uita de toti cersetorii romani si le-or mai trece isteriile cu tziganii / romanii.

Singurul inconvenient ar fi ca si la uzina e o perioada grea si treaba la care m-am inhamat din tot sufletul. Nu pentru ca uzina este de fapt sursa mea de venit sigura si singura momentan dar pur si simplu simt ca e o caruta la care s-ar putea sa merite sa tragi pe termen lung. Dupa cum spuneam si intr-un post mai vechi, viata iti poate oferi suprize foarte placute dar si cand surprizele incep sa-si arate coltii...tot romanisme se cheama !

Sper sa imi si iasa cate ceva din cele de mai sus caci inca ma mai lupt cu o cultura organizationala dificila si romaneasaca. Ironia sortii face sa fi dat peste niste oameni cu care ma potrivesc ca stil de gandire 100% iar ei sa fie tot ce am cautat in profesia mea in viata asta...dar sa fie o perioada dificila si sa avem impreuna proiecte incerte. Si la uzina am avut surprize extrem de placute, de fapt gandirea similara cu cea a unor personaje nou cunoscute m-a atras acolo dar ... nepotrivirea de caracter e pana la urma nepotrivire de caracter si dupa orice luna de miere incepe "casnicia" (caci spre marea mea tampenie eu sunt maritata cu jobul de ani buni....). Grea si dificila casnicie...dar si daca trecem de primul an...sau primul hop !!!
De aia, si in lumina postului mai sus amintit, nu mi-am putut retine un zambet amar cand am citit postul nou al Manei Ciutacu.

Eeeei, dar trecem noi de toate grelele si "incepand din mai ne relaxam". Nu-i asha shefu ? Zic bine :))) ? Suficient de entuziast si motivant pentru mase ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...