marți, 10 februarie 2009

Si ca sa mi se confirme indemnul din postul anterior...

Da, uite ca exista oameni curajosi, care suna presa in Romania, care chiar si sub rezerva anonimatului (nimeni nu e sinucigas...) are curajul sa spuna public adevarul, sa ceara sa ne aparam, sa "se puna" cu Politia...Si toate astea se intampla in Ungaria...deci sa nu aud iar vreo vaicareala mioritica !

Problema tziganilor e europeana ! Exista chiar o doamna de acolo care a simtit nevoia sa povesteasca ce a vazut si trait ! Meritam sa stim, intelegem si sa ne aparam.

Dl. Ilie Serbanescu are maaare dreptate !

Departe de mine incitarea la orice actiune discriminatorie sau orice urma de violenta.
Pledez insa pentru abandonarea lasitatii, cunoasterea adversarului (caci da, suntem agresati de un agresor colectiv din pacate) si pregatirea apararii. Si italienii au dreptul sa se apere ! Nu au dreptul sa puna semnul egal intre tzigani si romani dar daca marea lor majoritate vin de aici ??? Voi cum ati gandi ?

"Aş fi dezamăgită dacă lucrurile s-ar bagateliza ca urmare a unor acţiuni ale nenorociţilor unor organizaţii ale minorităţilor, căci aici nu este vorba de o banală încăierare dintr-un local. AICI, UNDE NICIODATĂ NU S-A ÎNTĂMPLAT NIMIC, AU VENIT ŢIGANII ÎN GRUP ORGANIZAT ŞI AU PROVOCAT SCANDAL ŞI AU UCIS ŞI VĂTĂMAT GRAV SPORTIVI DE PERFORMANŢĂ, CARE SE BUCURAU DE RESPECTUL ŞI DE SIMPATIA POPULAŢIEI."

http://www.jurnalul.ro/articole/144140/handbalul-e-%C3%8En-doliu--sandor-raffael-doar-o-momeala

Multumim doamnei unguroaice ce a considerat necesar sa ne spuna asta public ! Si eu as fi facut-o si nu pot decat sa sper si ca multi dintre cunoscutii mei sa gandeasca si actioneze in curand la fel !

LATER EDIT: Din declaratia martorului din Jurnalul National mi se confirma si teoria "haitei". Mircica Badea spune asa (in acest moment pe tv): "chiar si un animal mic si complexat e puternic in haita". ASTA SPUNEAM SI EU IN POSTUL ANTERIOR ! Individual fiecare tzigan este un "animal mic si complexat". Eu una am vazut si trait asta pe pielea mea...E nefiresc sa plecam capul ! Multumim Mircea si pentru sfaturile de bun simt legate de cum trebuie sa reactionezi "pe strada", in orice forma de scandal si altercatie in public...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...