miercuri, 4 februarie 2009

Identitate stilistico-olfactiva

Cred ca fiecare ar trebui sa ne cautam un parfum caracteristic, si fiecare ar trebui sa ajungem la un grad de rafinament si sofisticare incat sa alegem unul ce ne reprezinta si este "mirosul nostru" toata viata. Eu una am incercat cu zecile pana acum, unele mai trendy si noi, altele mai clasice si mai "babesti" dar in sfarsit cred ca mi-am gasit identitatea olfactiva. Va avertizez ca nu este un parfum de serie si nici nu se gaseste in magazine in Romanica (sic!). Nu numai ingredientele, accentele dar si numele si conceptul casei respective par facute pentru mine, si da...l-am primit ! Pana la urma se pare ca tot ma cunoaste cineva mai bine decat ma cunosc eu insami. De incercat daca aveti ocazia, daca nu il veti putea simti la mine caci nu mai renunt la el de acum.
"Sexy, instinctive and carnal as I want women who wear it to feel" - Ennio Capasa. Si chiar asa te simti....:D
http://www.costumenational.com/s/#/scents_product/
De la ei:
http://www.costumenational.com/s/#/bianco/
Singura problema: nu au sediu in Londra sau prin lumea europeano-anglo-saxona. Tiparele si numerele sunt sigur italienesti / frantuzesti .... deci trebuie neaparat sa ma pun pe modelat si slabit ! Ar fi pacat altfel...In plus...cand vad cum arata ma apuca cheful de purtat rochii ! Eu ?!!! Hotarat lucru: imbatranesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...