marți, 17 februarie 2009

Daca ne-ati primit prea devreme...dati-ne afara ! Primim si banii inapoi ?

Mda, cica suntem varza, ca reforma in justitie e praf si ca UE e suparata pe noi!

Deasemenea, am avut anul trecut un deficit inacceptabil pentru partenerii nostrii (tot nu stiu cum se scrie ?!, am lipsuri putine dar fixe :D) europeni !

Cert e ca nu am accesat cat am platit...si ca suntem pe minus la capitolul bani europeni ! Un fel de si batuti si cu banii luati...deh !

Cu toate astea...daca totusi suntem de acord sa luam bani de la FMI sau macar de la ai nostrii vecini din UE...ei atunci ni s-ar imbunatati rating-ul de tara...sau cel putin asa zice Moody's.

Acum, luminati-ma si pe mine ! Sunt eu obosita, m-am uitat prea mult pe AXN Sci-fi ? Au inceput astia sa faca o noua serie de Star Trek cumva...sau cum ?

Ridicandu-ne putin in balon si privind de sus...ceva mai absurd si mai insultator pentru inteligenta mea de profesionist rar mi-a fost dat sa aud !

Traducere a povestii de mai sus:

1. banca / banci / finantator mondial in cautare de plasare sigura de fonduri si jupuit fraieri

2. portofoliu de clienti mici si fraieri dar inca sanatosi ramas disponibil, cu ceva carti de credit la care platesc din greu dobanzi dar la care se gandesc sa renunte...caci tocmai ce le-a scazut venitul / salariul

3. banca / finantatorul la fel de lacom si dement, in loc sa tina clientul / clientii mici dar sanatosi cu tratamente preventive si sa accepte reducerea veniturilor din dobanzi de la ei...dar sa se bucure ca nu mai pierd si pe acolo se arunca si il tenteaza cu un mega credit ipotecar

4. nu conteaza ca amaratul / amaratii nu stiu daca si cum vor plati sau ca sunt constienti ca pot pati si ei ca marea majoritate covarsitoare a nebunilor de s-au indatorat ca dementii...

5. dat fiind ca sarmanii nu reactioneaza, finantatorul lacom si nebun, incepe sa ameninte...ca le retrage cardurile de credit (pe care oricum nu le-au mai folosit de ceva vreme) dar macar poate se sperie fraierii

6. dat fiind ca fraierii nu s-au speriat nici de amenintari si continua sa plateasca taxe de administrare a conturilor si cardurilor de 3 ori mai mari decat ce primesc...si tot nu vor creditul ala enorm, cu care ar avea ce face la o adica...dar tot le e o frica bolnava ca nu il vor putea plati, finantatorul (sa ii zicem cu tandrete FMI-Trotil) trimite artileria grea si incepe sa puna gonacii pe saraci, sa ii hartuiasca, sa ii ameninte ca ii parasc, ca nimeni nu le mai da bani vreodata sau nu va mai veni la ei in casa cand vor auzi cat de rau o duc si ca si-au cam pierdut joburile....


In tot contextul asta se intreaba cineva: DACA TOT NE-AM PIERDUT JOBUL SI ABILITATEA DE A NE MAI REVENI, DACA SUNTEM VARZA SI NUMAI BUNI DE DAT AFARA DIN UE, DE CE MAMA MA-SII MOARE FMI-ul DE GRIJA NOASTRA SI CUM VAD EI CA NE VOM REVENI DACA MAI ARUNCA PE NOI INCA O DATORIE?? Au oare nu o sa ne sufocam de tot ?

Acum serios vorbind, ce logica are in contextul asta indatorarea suplimentara, indiferent sub ce forma si cu ce scandeta?

Eu una nu inteleg, dar stiu ca in situatia actuala as taia la sange din cheltuieli...si ce nu as putea taia...le-a lasa ca datorii neplatite...aia e ! Dar in nici un caz nu as lua un credit, pe care stiu ca nu il voi putea da inapoi usor sau curand, pentru a plati si sustine LENEA si INEFICIENTA !

Poate ca totusi salvarea noastra (si a celor de la Renault) e sa vindem Dacii in Germania ! Loooool. Numai mie mi se pare hilar ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...