miercuri, 23 decembrie 2009

Spirit de Sarbatori ?

Crestini sau nu zilele acestea ar trebui sa ne linistim cu totii, sa intram intr-o stare calma si senina, sa ne dorim sa daruim sau macar sa facem bine (macar noua insine).

Personal am fost puternic incercata de circumstante de 2 zile si recunosc....nu ma mai tin nervii atat de bine, lucru pe care il regret nespus dar...."of all the things...".

Poate am gresit, poate am judecat si inca ma judec gresit oamenii ce ma inconjoara. Mi-o asum si pe asta dar de ce oare in ultimele zile au venit peste mine judecati si vine pe care nu stiam sa le am... In plus, de incerci sa fii intelegator si accepti senin scuze in zilele noastre, pare-se ca gresesti si esti banuit de tot felul de nebunii. Bine, acum, contabil sau inginereste, incerci si tu sa te asiguri de una sau alta, sa afli de ce ai patit ceva sau daca iti scapa vreun mesaj transmis asa mai agresiv....dar nu e un pacat sa o faci. Si Toma a fost iertat pana la urma.... Pe cand la noi, facerea de bine.....

Am primit si mult ajutor si sprijin zilele astea. M-am iluzionat ca imi este adresat si destinat cu fundite, dedicatie speciala si continuare. M-am simtit rasfatata si sustinuta. Intentiile nu imi erau insa adresate direct ...dar nu e nimic, recunostinta si bucuria mea sunt reale chiar de nu pot fi exprimate aici si acum. Sper doar sa poata ajunge la destinatari, caci si cu asta am avut probleme in ultima vreme.

In concluzie, daca nu mi se intampla ceva special care sa imi readuca starea si spiritul Craciunului, mi-e teama ca ma inchid in casa in zilele urmatoare !!!

Poate dupa odihna si relaxare sa imi revina atitudinea comunicativa si bonoma. Pana atunci, sa aveti Sarbatori linistite !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...