vineri, 25 decembrie 2009

Primiti colindatori !

Din Fagaras. Acum multi ani, micuta fiind am petrecut Sarbatorile de iarna in Fagaras, la rudele tatei. Multe mie nu mi-au ramas in minte de atunci, dar ceata de baieti tineri, inalti ca brazii si hm....extrem de frumosi, in costume populare (varul meu facand parte din ceata ;)...adica era un mandru si frumos "cetas" ) nu aveam sa o uit.

Sa aveti un Craciun linistit si imbelsugat. Sa dea Domnul ca anul urmator sa ne gaseasca mai intelepti si mai multumiti !



Mi-e dor de locurile alea...se iarna in sat. Deunazi am fost acuzata ca ma vad boieroaica la tara....Mda, recunosc nu ma vad chiar un om sarac muncind din greu...dar va jur ca nu m-as da inlaturi de la munca fizica...mai grea sau mai usoara. Din pacate nu ma ia nimeni la tara...O sa imi fac eu "tara" mea cand ma fac mare ! Acum nu intelegeti ca vinul fiert baut cu drag cu prietenii chiar si in garsoniera mica si inghesuita nu ar fi nepretuit ;) !

LATER EDIT: Mi se atrage atentia ca titlul nu are semn de punctuatie in coada..... Ei bine, acum are ! Si e indemn nu intrebare ;) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...