sâmbătă, 12 decembrie 2009

Mosul intarziat ....

Anul asta Mosul de inceput de decembrie mi-a oferit (si era cat pe ce sa imi si daruiasca!) ceea ce i-am tot cerut de ani de zile. Nu mai spun ca il banuiesc in curand si pe urmatorul celebru Mos ca ar fi pe cale sa faca la fel !
Sa tot fie ceva mai bine de 10 anisori de cand ma tot rog, si ii tot scriu sau numai cer in gand subtilitati afectuoase si inefabile, pe care pana acum nu paream sa le fi meritat.

Si el ? Ce face ? Aude dupa ani si ani de rugi o dorinta care culmea..., nu mai este in totalitate valabila si deci nu foarte actuala.

Anul asta, pentru prima data dupa multa vreme, am schimbat si ruga si subiectul.

Dar el, batran, ocupat si foarte intarziat....afla in final dorintele mele din ultimii ani... si hop cu oferta. I-am refuzat-o politicos si cu mare doza de indoiala:
"Mosule, putina empatie si un dram de eficienta n-ar strica...Se schimba vremurile si oamenii... Altfel imi doresc anul asta !"

Batranul zice ca, tocmai de aceea, ar trebui sa demonstrez si eu putina maturitate si poate ar fi cazul sa ma arat ceva mai stabila si rabdatoare, ca doar de aia am ajuns un adult care inca mai vorbeste cu "Mosul".

Acum, eu i-as da dreptate ca e batran si a vazut multe la viata lui dar ... daca sufletelul meu bezmetec si imatur simte altceva, eu ce sa fac ?

Stiu, stiu...sariti cu bancul "Pai, la varsta asta, tu mai crezi in Mos Craciun ?".

Dar cine a vorbit de el in postul asta ? Eu am vorbit de un Mos...sau doi....e adevarat, foarte sociabili prin decembrie. Dar cine a vorbit de ala gras si rosu, cu obraji luciosi, barba alba si alte clisee si simboluri invechite ;) ?

Daca ati pati(t) asa ceva, voi ce ati face ?

Sa va dea Domnul, anul asta si in cei ce vor veni, ceea ce va trebuie si cand va trebuie ;) !

PS: Sper ca prietenii buni vor gasi postul de mai sus mai putin incriptat si echivoc decat pare la prima citire, si de aceea ii invit cu mare drag sa raspunda public, aciulea pe blog...de se poate la fel de metaforic ;). De nu ... , acceptam sugestii si in "particoler".

Un comentariu:

Sa comentam deci impreuna...