sâmbătă, 5 decembrie 2009

Noapte linistita cu daruri din suflet !

E vremea sa daruim...dar si sa primim.

E vremea sa invatam cum si cui sa daruim. Daca daruim cui nu ii trebuie sau ce nu le trebuie bagam atat destinatarul gestului cat si pe noi in suferinta mare.

E vremea sa invatam sa primim. Cei mai singuri si raniti dintre noi nu stim sa facem asta cu eleganta si caldura. Nu stim sa primim cu sufletul deschis, nu putem deschide portile inimii noastre sa ne umplem de gesturile altora. Si asta doare !
Si la noi si la Mos...

Si cum a venit deja decembrie, se deschide oficial sezonul de curatenie si primenire. Suntem in plin post...Oare nu trebuie sa facem curat si in ungherele cele mai indepartate ale sufletului nostru ? Ce moment poate fi mai potrivit pentru primenire si aruncat tot balastul impovarator din suflet ? Ne mai trebuie toate acareturile si nimicurile alea ? Mie una - nu !
Sper din tot sufletul ca Mosul sa imi aduca anul asta mai multa inspiratie, putere sa arunc tot ce nu imi trebuie, curaj si deschidere sa primesc darurile celor din jur....Si daca eu am toate astea de la Mosul....va astept cu drag cu restul de daruri - stiu sa primesc cu inima deschisa si bucurie maxima ;).

La sate, cred eu, lumea stie mai bine decat noi ce trebuie facut de Sarbatorile astea... Mi-e dor de satele prin care haladuiam asta vara... Oare cum arata locurile acum ?

Eu va doresc in seara asta sa va ajute Mosul sa va primeniti casa, sufletele, mintile....

Poate e devreme, nu e "viscol si zloata" la noi (si nici nu ne dorim neaparat prin oras....caci si Petronela e neincaltata, si desi cu vizibilitatea ceva mai buna din seara asta, cam neprotejata asa...) dar eu asa ma simt de pe acum si sper ca nimic sa nu imi tulbure linistea Sarbatorilor Sfinte din ast' an:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...