vineri, 9 octombrie 2009

We pe vine - partea a IIa

Ok, sa recapitulam:

1. Nu debordez de energie sau pofta de viata zilele astea...si am multe belele pe cap de rezolvat dar trebuie sa imi hranesc cumva creierii si sa ma relaxez in we.

2. Daca vremea tine cu noi...ceea ce nu se prea intrezareste daca te iei dupa prognoze si

3. Daca reusesc sa ma trezesc maine dimineata (slabe sanse la ore prea matinale totusi dar incerc sa fac un efort)

as incerca asta:



Invitatia si informatia a venit de la o colega, trebuie sa recunosc, dar mi s-a potrivit ca o manusa :). Prin urmare trebuie sa o citez si sa ii multumesc !

Dupa care, daca nu o iau din loc din Bucuresti si daca mai apuc, tot maine...sau chiar poimaine dimineata ma duc sa beau must si sa vad ce se povesteste despre traditii romanesti de toamna, aprope....in cartierul in care am crescut, adica la manifestarea asta:

In final as apela pentru a milioana oara la personaje care n-au nimic de-a face sau a imparti cu mine sau timpul meu liber si intra p-acilea doar pentru a isi procura material si informatii despre mine, informatii pe care ulterior zic ei ca le folosesc impotriva mea. Mai oameni buni, nu aveti nimic mai bun de facut decat sa faceti investigatii si anchete despre mine? Nu puteti afla ce mai fac sau zic intrebandu-ma pur si simplu ? Iar daca aceste conversatii cu mine va repugna atat de tare.....va implor abtine-ti-va sa intrati aici !

Lasati locul asta in pace, abandonati-l pentru familia, prietenii, cunostintele mele detasate sau doar pentru strainii curiosi si interesati de ce mai recomanda cate o bezmeteca pe jucaria personala numita blog !

Altfel spus, si ei se stiu care sunt (de prin viata personala, profesionala (sic!) sau doar social-formala)- lasa-ti blogul in pace si ce scriu pe aici. Nu va foloseste, nu va intereseaza si nu va atinge! Vede-ti-va voi de ale voastre si eu de ale mele si sa ne ignoram in pace !

E ? Cum a sunat indemnul asta ? Cool, nu :))) !

PS: Resimt ca pe o necesitate acuta, reluarea hranei creierului si sufletului. Nu ma intrebati de ce m-am oprit din citit in vara asta sau de ce singurele filme vazute dateaza din ultima luna. Important e ca am realizat ca fara nu se poate, si TREBUIE sa reiau seria de evenimente si umblari dupa jucarii culturale, cel putin la nivelul si capacitatile mele. Btw, sa nu uit sa va povestesc ce filme am vazut in ultima vreme la Mall-uri. Am vazut si aceasta prima parte lansata din "Amintiri din epoca de aur". Dar despre astea in alt post.

Sa aveti un we linistit, caci linistea e mai importanta ca dreptatea sau chiar fericirea euforica uneori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...