luni, 26 octombrie 2009

Downshifting ?

Zilele trecute am primit din nou pe email articolul asta.

Il stiam de ceva vreme dar acum a avut alta rezonanta in mine.

Deasemenea, zilele trecute, gasesc, navigand pe bloguri (de la Exarhu) povestea asta, a lui Brad Florescu. Nice, huh ?

Da, eu oricum voi folosi perioada urmatoare sa imi ocup timpul cu lucruri placute, cu hobby-ri noi, lecturi si activitati interesante dar mai ales incerc sa fac cat mai multe PENTRU MINE !!! Dezvoltare personala....da sigur ! Downshifting definitiv ? Nu stiu inca, nu pare sa mi se potriveasca totusi.

Contemplu ideea, aud pareri, incerc diverse sentimente pe tema asta dar nu ma pot hotari.

Oscilez dar inclin mai mult sa spun ca nu mi se potriveste conceptul. O viata echilibrata, cu de toate in ea, cu planurile perfect si echilibrat imbinate DINAMIC (planul profesional, afectiv-relational si personal) ar fi in opinia mea solutia salvatoare. Cat de sahtisit de munca si societatea de consum sa fii ca sa reactionezi atat de extrem ? Eu una caut si sunt sigura ca nu mai e mult si voi gasi echilibrul mult dorit.

De la voi cum se vede ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...