luni, 14 septembrie 2009

Concluzia drumurilor mele prin tara de vara asta


Parazitii - Mesaj pentru Europa
Asculta mai multe audio Muzica

Vorbesc foarte serios....Oameni buni, mergeti prin Romanica !!! Eu una nu prea mai am cum....dar vine ea si vara viitoare si un eventual concediu.

PS: Subscriu intru totul, mai putin partea cu atitudinea fata de gay. Pledarea pentru decenta si lipsa expunerii publice insa ramane...si nu trebuie redusa doar la comunitatea gay. Cei ce ma cunosc stiu ca am / am avut prieteni gay care mi-au fost dragi, pe care i-am inteles si cu, care am petrecut clipe minunate. Sunt oameni ok, normali, decenti, cu bun simt si oarecum jenati si ei de circul public al unora. Ce fac baietii de la Parazitii insa e un pic discriminatoriu si dur. Doar acolo ei gresesc !

PPS: Ascultati pana la sfarsit. Comentariul de final este definitoriu....:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...