miercuri, 3 februarie 2010

De vazut si cantat pe anul asta

Pai si daca tot mi-am expus asa public optiunile de vacanta si evadari pe anul asta, sa continuam si la capitolul concerte pe care sigur, sigur anul asta nu le mai pierd.

Sa tot fie, prin urmare:

- pe 29 martie ma duc sa il vad pe Brendan Perry la Sala Palatului:



- mai dupa ziua mea si dupa ce imi marit rudele ;), in mai ajung sigur, sigur si la ACDC

- desi am fost in repetate randuri si am tot vazut Istanbulul, merita sa ma mai duc o data sa ii vad pe U2. Anul trecut am suferit cumplit ca nu am ajuns la nici unul din concertele lor de prin Europa so....this year...here I come !!! Dupa ce ma voi fi saturat si voi fi avut o vara exceptionala...septembrie 6, aeroport, Istanbul... U2, Bono...buuuun !


Pana atunci sper sa ajung (mai mult din curiozitate, nefiind o fana a genului "indie rock" britanic) in Mojo sa ii vizionez pe baietii de la Baddies, adica ei:



PS: planific de vreo saptamana asa, un post tehnic, de o mare exceptie si specialitate...intr-o alta limba: contabilitatea sau mai bine zis finantele. Nu, nu, nu "afacereza" cum destul de facil si neinspirat suna campania Realitatea de anul trecut ci o meditatie mioritica asupra meseriei pe care se vede treaba ca din plictiseala si lipsa majora de preocupare mi-am ales-o :) !

3 comentarii:

Sa comentam deci impreuna...