luni, 23 noiembrie 2009

Braga si halvita proaspete

Mmmmm, si cand ziceam ca m-a prins iremediabil viroza (nu, n-am gripa porcina dar mi-a aparut un herpes oribil care ma chinuie fizic in general de vreo cateva zile...) si nu mai am nici un fel de pofte (inclusiv si mai ales cea de viata, ce tinde momentan spre 0) citesc asta la Razvan Exarhu pe blog.

Eeei, eu chiar o sa incerc, poate chiar we urmator sa fac un drum pana la Slatina numai pentru braga aia... Nu de alta, dar desi mi se spune ca in copilarie am baut asa ceva, sincer, sincer nu pot identifica gustul... Cred ca trebuie sa fie ca un fel de bors cu zahar (da, asa ceva beam in copilarie la bunici) dar nu sunt sigura.

Ma duc sa degust cu prima ocazie. Daca sunteti suficient de mobili si deschisi la minte va indemn cu drag si pe voi.

Imi amintesc ca acum cativa ani buni am facut un drum pana la Pucioasa numai sa cautam in local vestit pentru snitelele de pui care se mancau acolo sau ca in Azuga, vi-a-vis de intrarea in fabrica era cantina unitatii: straveche, datand din era comunista, neaschimbata pana acum vreo 4 ani, unde puteai bea bere proaspata si manca o pastrama de oaie delicioasa.

Altfel spus: balcanisme, exotisme.... Si ca sa fac totusi legatura cu postul anterior si sa nu spuneti iar ca sunt de o instabilitate imposibila, va anunt ca astea sunt singurele lucruri pentru care merita sa mai haladuiesti prin Romanica. Nu ca in alte parti n-ai avea parte de asa ceva dar uite ca la noi in Balcani au o savoare aparte :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...