vineri, 3 aprilie 2009

Mie imi place sa muncesc

Mie imi place sa trag din greu, sa fiu ocupata, sa ma dedic muncii mele...
Mie imi place sa lucrez cu oameni destepti si educati, cel putin egali mie daca nu mai destepti. Mie imi place sa interactionez cu oameni vii, activi si deschisi la minte.

Pana acum nu am gasit asemenea loc si oameni... Ba chiar din contra... Cu obstinenta vecina cu prostia am continuat sa caut. Eu am o dependenta (alta decat cea de picaturi pentru nas...binecunoscuta colegilor, rudelor, prietenilor si oricaror cunostinte.

Sunt L. si sunt workaholica. O vreme am vrut sa ma tratez. Imi era rusine ca sunt asa si in plus nici nu prea vedeam roadele muncii mele iar satisfactiile erau suficient de mici pentru a imi produce negre ganduri de ratare si frustrari teribile. Poate ca dependenta mea nu e tocmai de munca...ci de starile pe care mi le da. Viata personala gravita nefericit in jurul profesiei, si decurgea banal pe calea sigura (de data asta hotarat) spre ratare...dar nu neaparat si nu numai din cauza dependentei mele.

In final am hotarat sa abandonez lupta surda cu cheful de munca si sa imi intretin din cand in cand spiritul si intelectul astfel incat sa ma mentin psihic pe linia de plutire si sa ma abandonez dependentei. Profesia pentru mine are o componenta sociala puternica... De aceea, sper sa ma inteleg cu oamenii pe langa care imi petrec 12-14 ore pe zi, indiferent ca sunt sau nu ca cei de mai sus. Ii fac eu sa fie asa, daca trebuie....

In concluzie we asta ne refacem sufletul si sinapsele - lenevim si citim !!!! Mi-au sosit cartile de pe Amazon dar am o dilema. De aceea v-am intrebat pe voi, cei care ati citit unul sau ambele romane. Va rog sa imi spuneti (in poll-ul din dreapta): voi de care v-ati apuca mai intai ?

PS: Sper ca Jupanul sa se simta mai bine si sa imi toarca linistit la picioare tot we. Momentan inca sufera din cauza crizei de gastrita - pe fond nervos / de stres - mi s-a confirmat in seara asta. Nevricoasa fiinta, dar la ce va asteptati de la un suflet ca ma tolereaza de atatia ani ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...