duminică, 5 aprilie 2009

Au inflorit pomii in parc

Si mai mult decat atat...miros teribil de frumos...si nou pentru mine.
Poate doar mi s-a parut mie, dar ieri nu erau infloriti...au inflorit noaptea trecuta ! Ori au inflorit toti deodata ori, asa cum spunea o colaboratoare, nu foarte apropiata, lumina Soarelui incepe sa imi devina de-a dreptul straina. Am revelatii din astea simple (ce frumos ar putea crede careva, ce absurd spun eu acum)! Nu cred ca nu mi-ar prii totusi sa vad si lumina naturala din cand in cand .... Cu siguranta prea am exagerat cu munca la uzina in ultimele luni....

E primavara, si astazi ma pregateam (in mintea mea) sa etichetez un / o idiot / idioata care a trecut pe strada dupa ce in prealabil facuse dus in parfum ieftin cu miros pronuntat floral. Ulterior am realizat, spre uimirea mea jenata si jenanta, ca asa miroseau de fapt copacii de pe marginea strazii si de peste drum (din parc).

Eu pana la varsta asta nu am simtit niciodata mirosul atat de puternic. Cel de primavara si iarba / frunze proaspete da, dar florile pomilor niciodata.

Si tocmai ce vedeam la stiri in seara asta sarbatorirea infloririi ciresilor in Japonia.... Macar asa sa aflam ca a venit primavara....

Un comentariu:

  1. Da.....pai este evidenta venirea primaverii.
    daca esti din Bucuresti.....mergi si in Parcul Circului....o sa-ti placa.
    Pupici si o saptamana cat mai placuta.
    Cristiana.

    RăspundețiȘtergere

Sa comentam deci impreuna...