sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Banii fac lumea sa se invarteasca ?

Incerc sa inteleg motivatia oamenilor si fascinatia pentru bani ... Nu am avut niciodata banul ca scop in viata. Pentru mine a fost doar un mijloc, mijloc de care la o adica m-as putea si dispensa. Cand atasamentul meu pentru confort si pentru acest "mijloc" devenea prea adanc, providenta mi-a dat lectii dureroase si binemeritate. Mi-am invatat lectiile cu greu, realizand ca in esenta nu am fost niciodata altfel. Dar eu asa m-am nascut...
Exista totusi marea majoritate a oamenilor care inteleg gresit relatia cu banul. Care pur si simplu nu pot pricepe ca ranesc, ca se ranesc pe ei, ca nu merita sa dai afara din viata ta prieteniile, sufletul si dragostea celor dragi, caldura unei femei / barbat, linistea si confortul tau psihic, pentru bani...
Oamenii isi fac rau singuri...si din pacate banul ne-a alterat existenta iremediabil.
Poate ca criza asta ne prinde bine, poate ca este sansa si lectia noastra planetara !
Eu una ma bucur ca o primim, vad din ce in ce mai mult necesitatea ei. Va cerne multe caractere: in business, in lumea financiara, in vietile noastre personale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...