vineri, 9 iulie 2010

Teapa cu oalele

Da, taica-meu a furat-o astazi....:((( ! M-am suparat pe el, m-am suparat pe mine....nu stiu ce e de facut. Atata dezamagire, durere, frustrare nu am mai simtit de multa vreme ! Mai grav e ca taica-meu le-a dat 3 000 lei de "buna voie" dupa ce au mers cu el la banca sa ii scoata....motivul real: tatal meu nu are laringe, nu a putut scapa de ei, nu s-a putut adresa nimanui pe strada sau chema politia ! Acum refuza isteric sa mearga la politie sa ii reclame pe "colorati" ! Voi in locul meu ce ati face ?

Ideea e ca la o simpla cautare pe google....iaca ce gasesc pe blogul altui domn ce pare-se activeaza prin Pro.

Ei, nu pot decat tardiv si inutil sa ii multumesc pentru atentionare. Taica-meu a luat-o si ce ma innebuneste ar fi ca nu pare sa fi invatat nimic ! Orgolii ? Prostie ? Batranete ? Sau doar o lume din ce in ce mai crancena in care traim ? Victimele de serviciu: batranii sau noi amaratele (a se citi fraierele) progenituri care se incapataneaza sa isi ingrijeasca si ajute parintii si care trebuie sa o tragem in spatele lor ?

Revin, sper curand, cu ceva posturi mai optimiste. Doar ce vorbeam acum o ora cu o prietena veche....ma stiti, sunt de piatra, ma tai nu curge sange...doar "a Donkey on the edge" din cand in cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...