miercuri, 10 martie 2010

Cei mai frumosi ani: "Anii mei si...." sau Ce ascult in masina in ultimele 3 zile :)

De vreo 2 zile simt o multumire si relaxare ciudata ;).
Nici n-a venit primavara ca lumea, nici motive palpabile serioase nu am...dar procesul de curatare de creieri face progrese absolut spectaculoase. Si jur ca nu ma ajut de nici un fel de vegetatie, fie ea etnobotanica sau altfel....

Dar in ultima vreme asta fac:


Asculta mai multe audio Muzica

Oare, sa fie si asta?


Asculta mai multe audio Muzica

Pentru ca, pur si simplu imi vine sa strig:


Asculta mai multe audio Muzica


Nu, n-am innebunit ci pur si simplu intr-un moment de inspiratie mi-au picat in mana, din benzinarie 2 CD....si se potrivesc cu starea mea din ultimele 2-3 zile... Si le-am oferit si altora cu incredere SI ASTA:


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...