marți, 9 iunie 2009

Mare, munca, munte....si tot intr-un we !

Ei da...cam multe nu....Si ma resimt credeti-ma !

Dar totusi, cand vezi asa multe si variate in numai 72 de ore si faci sute / mii de km nu poti sa nu te speli pe creier. Si se pare ca usor-usor imi iese si exercitiul de concentrare la munca (scurt si eficient).

Singurul regret: oboseala prea mare, lipsa de organizare....faptul ca fur timpul de fapt in loc sa il stapanesc. Si prin urmare nici nu fac orice nebunie imi trece prin cap (in cazul asta nu m-ar mai prinde nimeni pe la munca in urmatoarele 2 luni) si nici nu ma organizez ca oamenii. Poate ca nu comunic fluent, poate ca nu sunt foarte hotarata (Dumnezeule ma transform intr-o natie de om pe care pana deunazi o detestam, sunt din ce in ce mai femeie si mai sucita....horror !) dar cu siguranta am exagerat in ultima vreme cu plimbarile. Si ghici ce ? Nu mi s-a aplecat ! Prin urmare simt ca voi continua sa exagerez.

In we asta niste buni prieteni si-au trait cu intensitate momentele lor. Eu le traiesc pe ale mele... Dar la mine arata cam asa:

















































PS: Nu-s in stare sa ordonez pozele de mai sus la ora asta...asa ca va prindeti voi...sau poate tocmai asta e farmecul: munte-mare-mare-munte....:)).

LATER EDIT: Asta seara am facut in sfarsit pastravul ala - aviz amatorilor, carora daca nici asa nu le vine pofta de mancare....ma super definitiv !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa comentam deci impreuna...